X-Rite Pantone, birden çok endüstrinin rengi nasıl yorumladığından yola çıkarak, geniş ürün yelpazesine 210 yeni renk daha ekledi. Başta tekstil olmak üzere, otomotiv, baskı, ambalaj, moda, hazır giyim ve aksesuar gibi birçok sektörün ihtiyacına yönelik geliştirdiği yeni renkleriyle öne çıkan X-Rite Pantone, doğru renk paleti oluşturma odaklı ürünlerle öne çıkıyor.
Pantone Color Institute Direktörü Leatrice Eiseman, “Bugün tasarımı etkileyen renkler, toplumsal görünümleri, teknolojik yenilikleri ve küresel bir bakış açısı yakalamayı yansıtmak için gelişiyor” diyerek, rengin yaşamın her anında var olmaya devam ettiğine dikkat çekti.
Eiseman; “Genel tüketici psikolojisi üzerinde renklerin etkisini yorumlama yeteneğimiz ile tasarım topluluklarının renk koleksiyonlarında doğru noktalarda kalabilmeleri için Pantone Moda, Ev Dekorasyon ve İç mimari Renk Sistemi Programı’nı geliştirdik” dedi.
Uluslararası Pazarlama Müdürü Mitchell Cole ise, “Pantone’un satışa hazır renk sistemi; küresel kullanılabilirlik, ürün üretim döngüleri, hızlı moda ve sürekli baskı ile her zamankinden daha ekonomik ve uygun” dedi.
X-Rite Pantone Türkiye Tek Çözüm Ortağı Odak Kimya Genel Müdürü Ayla Çuhadaroğlu ise, doğadan ilham alınarak üretilen derinlikli renk tonları, tüm renk ailelerini kapsayan canlı ışıltılar, daha fazla renk yoğunluğunu görüntüleyen birçok karmaşık ton, popüler renklerin dumanlı (smoky) ve durgun versiyonları, nüanslı, nötr, pastel ve yumuşak orta tonlara kadar uzayan geniş ürün yelpazesiyle X-Rite Pantone’un, tasarımcılara yepyeni bir renk deneyimi yaşatmayı amaçladığını ifade etti.
Çuhadaroğlu, Pantone’un 210 yeni renginin, hizmet verdikleri sektörlerde birçok yenilik ve farklılığı da beraberinde getireceğine inandıklarını belirtti.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder