9 Nisan 2015 Perşembe

“Atık Değerlendirme” Yarışmasıyla Öğrencilere Çevre Bilinci Kazandırıldı

CCIXEBMVIAAg4Um
Türk Eğitim Vakfı Türkan Sedefoğlu İlkokulu öğrencilerinin çevre bilincini artırmak, atık malzemeleri tanımalarını ve doğru değerlendirmelerini sağlamak için “Atık Değerlendirme” yarışması düzenledi. 
Yarışma sonunda birincilere dizüstü bilgisayar; ikinci, üçüncü, dördüncü ve beşincilere tablet; sergilenmeye değer görülen 50 eser sahibi öğrenciye ise Milli Eğitim Bakanlığı tavsiyeli kitaplar hediye edildi.
TEVTürkan Sedefoğlu İlkokulu tarafından her sene doğum gününde anılan, Türkiye’de radyo reklamcılığının kurucuları arasında yer alan Türk Eğitim Vakfı bağışçısı Türkan Sedefoğlu’nun anısına Atık Değerlendirme yarışması yapıldı.
Küçük yaşlarda çevre bilincini artırmak, atık malzemeleri tanımalarını ve doğru değerlendirmelerini sağlamak için gerçekleştirilen  “Atık Değerlendirme” yarışmasıyla öğrencilerin, çevre dostu bireyler olmalarına destek olunması amaçlandı. En İyi Atık Değerlendirme Atıklarla Kostüm Tasarımı ve Şiir etaplarından oluşan yarışmada sırasıyla üç kategorinin birincileri Azra Hilal Turan, Dilara Nur Yılmaz, Elif Beyza Karaman olarak; ikincileri Emine Rüveyda Altuğ, Ece Taşoğlu, Eda Lena Güneş olarak; üçüncüleri Ece Kaşoğlu, Erdem Tanyeli ve Nisa Su Uygun olarak sıralandı. Yarışmanın kazananları, 20 Mart 2015’te, Üsküdar Türkan Sedefoğlu İlköğretim okulunda gerçekleştirilen bir törenle açıklandı. Yarışma sonunda birincilere dizüstü bilgisayar, ikinci, üçüncü, dördüncü ve beşincilere tablet, sergilenmeye değer görülen 50 eser sahibi öğrenciye ise Milli Eğitim Bakanlığı tavsiyeli kitaplar hediye edildi. Ayrıca öğrencilerin yarışma kapsamında hazırladığı çevre dostu atık ürünler de sergilendi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder