20 Nisan 2015 Pazartesi

PAGEV Olağan Genel Kurulu Gerçekleşti

CDA92xCVEAAJJp0
Türk Plastik Sanayicileri, Araştırma, Geliştirme ve Eğitim Vakfı (PAGEV) Genel Kurul Toplantısı gerçekleştirildi. 
PAGEV Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi resmi açılışının ardından gerçekleştirilen PAGEV Olağan Genel Kurulu Toplantısı 18 Nisan Cumartesi siyaset ve iş dünyasını katılımıyla gerçekleşti.
Küçükçekmece’de 2013 yılında eğitim öğretime başlayan PAGEV Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi’nin resmi açılışı, Bilim Sanayi ve Teknoloji Bakan Yardımcısı Davut Kavranoğlu ve Küçükçekmece Belediye Başkanı Temel Karadeniz’in katılımıyla gerçekleşti. Açılışın ardından PAGEV Genel Kurul Toplantısı PAGEV üyelerinin katılımı açılış ve sunumlarla devam etti.
Olağan Genel Kurul Toplantısı seçim ile çalışma sürelerini dolduran üç yönetim kurulu üyesi değişti. Buna göre PAGEV Yönetim Kurulu’nun önerdiği yeni üyeler; Özge Plastik'ten Özge Yavuz, Akın Plastik'ten Aziz Özay ve Petek Plastik'ten Kazım Öztürk yeni yönetim kurulunda görev alan isimler oldu. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder