Süpermarket zinciri Intermarché, rakiplerini atlatmak için dahice bir yol izlemiş ve ortaya dahice bir fikir çıkartmış.
Süpermarket zinciri Intermarché, kendi portakal sularının gerçekten taze sıkılmış olduğunu müşterilerine ispatlamak istemiş. Her bir şişeyi üzerine sıkıldığı dakikayı basarak ambalajlayan süpermarket zinciri, portakal sularının basıldıkları saatleri marka adı haline getirmiş.
“En taze, taze portakal suyu markası” isimli kampanya, çok değil, daha piyasaya sürüldüğü ilk saatlerde müşterilerin ve medyanın ilgisini çekmeyi başarmış.
İsrafı ve kayıpları önlemek adına üretimini, süpermarketlerin içine taşıyan Intermarché, yeni markalama yöntemiyle kampanyanın ilk üç gününde satışlarını %4.600 artırmış, aynı süreçte mağaza içi trafik de %25 artmış. Sosyal medya da bu fikre bayılmış ve daha kampanyanın ilk üç saatinde 50.000.000 paylaşımda kampanyanın adı geçmiş.
Intermarché, hemen hemen aynı ürünü satan onlarca marka arasında fark yaratmanın tek yolunun daha taze olmak, bunu belgelemek ve müşterilerin gözüne sokmak olduğunu fark etmiş ve elde ettiği sonuçlarla da tüm rakiplerini geride bırakmış.
Marcel Paris imzalı kampanya Cannes Lions 2015’te Direct kategorisinde Gold Lion’ın sahibi oldu.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder