15 Haziran 2015 Pazartesi

PAGDER Yeni Yönetim Kurulu Başkanı Reha Gür Kimdir?

PAGDER 36. Olağan Genel Kurulu’nda, 2 dönemdir Yönetim Kurulu Başkanlığı görevini başarıyla yürüten Hüseyin Semerci, “Başkanlık Bayrağını” Reha Gür’e teslim etti.

Peki, ama Reha Gür kimdir? İşte bu soruların yanıtı;
PAGDER Yönetim Kurulu Başkanı Reha Gür, İstanbul Teknik Üniversitesi Maden Mühendisliği Bölümü’nden mezun olduktan sonra  İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi’nde  İşletme İhtisası yapmış ve sonrasında iş hayatına atılmıştır.
Mühendislik plastikleri sektörünün önemli firmalarında satış ve üst düzey yönetici pozisyonlarında çalışan Reha Gür, 2004 yılından bu yana kurucuları arasında bulunduğu Eurotec Mühendislik Plastikleri firmasında Yönetim Kurulu Üyesi olarak görev yapmaktadır. Gür aynı zamanda, İKMİB (İstanbul Kimyevi Maddeler ve Mamulleri İhracatçıları Birliği)’de Yönetim Kurulu Üyesi’dir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder